Home Cariere
25 . 10 . 2020
Cariere
S.C. DRUMURI MUNICIPALE S.R.L . - A N U N T NR. 338 DIN 27.07.2018
Luni, 30 Iulie 2018 00:00
S.C. DRUMURI  MUNICIPALE  S.R.L ., FETESTI    STR.CALARASI NR.547 A

A  N  U  N  T
DE RECRUTARE MUNCITORI IN CONSTRUCTII
NR. 338 DIN 27.07.2018

   Societatea Drumuri Municipale Fetesti, str.Calarasi nr.547A.judet Ialomita,organizeaza selectie de dosare in vederea ocuparii 3 locuri vacante de MUNCITORI IN CONSTRUCTII - de preferinta cu calificare:sudor,zidar,instalator apa-canal, pe perioadă determinată.
   Perioada de depunere a dosarelor in vederea selectie se va face in perioada 27.07.2018-08.08.2018 .- la sediul societatii - biroul R.U.
   Proba interviului se va desfasura in data de -09.08.2018, ora 10.00 urmand ca procesul-verbal cu rezultatul  final  al  selectie  si interviului sa fie afisat in aceiasi zi, la ora 15.00  la sediul societatii Drumuri Municipale SRL Fetesti,   str.Calarasi nr.547A.
   Contestatiile rezultatelor finale se vor primii pana in data de 10.08.2018  pana la ora 10.00 , rezultatul contestatiilor , ora 15.00, aceiasi zi .
   Dosarul de participare la selectie, in vederea sustinerii unui interviu , trebuie sa cuprinda urmatoarele documente:
1.Cerere de solicitare ocupare post vacant,
2. Copie act identitate,
3.Acte de calificare sau ultimul act de studii in original si copie,
4.Carnetul de munca sau dupa caz , adeverinta care sa ateste vechimea in munca, in meserie sau specializare, original si copie.
5.Cazier juridic,
6.Recomandare de la ultimul loc de munca , cu adresa ,nr.telefon si persoana de contact care sa poata sa confirme recomandarea.
7.Adeverinta medicala in format standard care sa ateste capacitatea deplina de executare a muncii .
 8. Sa nu fi avut condamnari penale pentru care nu a intervenit reabilitarea sau alte cazuri speciale.
   Dosarele se vor depune la sediul S.C.Drumuri Municipale SRL Fetesti-str.Calarasi nr.547A – birou resurse umane.

DIRECTOR,
VARGA STEFAN MARIUS
 
Anunt Nr. 6328 din 18.06.2018
Miercuri, 11 Iulie 2018 22:18
   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 17.07.2018, respectiv 19.07.2018, la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-IV, examen pentru promovarea in grad imediat superior celui detinut pentru urmatoarele functii publice de executie:
1. din inspector, clasa I, grad profesional asistent in inspector clasa I grad profesional principal in cadru SPAS-Compartiment Asistenta Sociala;
2. din inspector, clasa I, grad profesional principal in inspector clasa I grad profesional superior serviciul Impozite si Taxe – Compartiment Inspectie Fiscala;
3. din inspector, clasa I, grad profesional principal in inspector clasa I grad profesional superior, Directia Economica-Birou Buget Contabilitate, Compartiment Contabilitate;
4. din inspector, clasa I,  grad profesional principal,  in inspector clasa I grad profesional superior-Serviciul Public de Evidenta Persoanelor, Compartiment Stare Civila;
5. din politist local clasa I grad profesional principal in politist local clasa I grad profesional superior, Serviciul de Politie Locala, Birou Ordine si Liniste, Paza Bunurilor;
6. din politist local clasa I grad profesional asistent in politist local clasa I grad profesional principal, Serviciul de Politie Locala, Birou Ordine si Liniste, Paza Bunurilor;
7. din politist local clasa I grad profesional asistent in politist local clasa I grad profesional principal, Serviciul de Politie Locala, Compartiment Constructii si Afisaj Stradal;
8.din inspector, clasa I, grad profesional asistent in inspector clasa I grad profesional principal, Directia Tehnica, Compartiment Achizitii;
I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI
depunerea dosarelor se face până la data de 09.07.2018, la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
proba  scrisă se va desfăşura în data de 17.07.2018 ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-III;
interviul se va desfăşura în data de 19.07.2018 ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3, et.II-III.
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
●  sa aiba cel putin 3 ani vechime in gradul profesional al functiei publice din care  promoveaza;
●  sa fi obtinut cel putin calificativul “bine” la evaluarea performantelor individuale  in ultimii 2  ani calendaristici;
●  sa nu aiba in cazierul administrativ o sanctiune disciplinara neradiata in conditiile
prezentei legi.
III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE ÎNSCRIERE:
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
-copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
cazier administrativ.

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Sorin GAFITOI

Intocmit
Ciocoiu Luminita
Inspector Resurse Umane
 
Anunt - Ocupare posturi vacante
Miercuri, 04 Iulie 2018 21:38

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 03.08.2018 (proba scrisa), respectiv, 06.08.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea urmatoarelor functii publice vacante de executie:


1. consilier clasa I grad profesional superior in cadrul Directiei Texnice – Compartiment Achizitii;
2. consilier clasa I grad profesional debutant in cadrul Directiei Strategie,Investitii, Pregatire si Implementatre Proiecte, Serviciul Strategie Dezvoltare, Compartiment Dezvoltare Investitii, Lucrari Publice.


I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI
depunerea dosarelor : 04.07.2018-23.07.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
proba  scrisă se va desfăşura în data de 03.08.2018  dupa cum urmeaza :
- consilier clasa I grad profesional superior : ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;
- consilier clasa I grad profesional debutant : ora 13,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;
interviul se va desfăşura în data de 06.08.2018 dupa cum urmeaza :
-consilier clasa I grad profesional superior : ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;
-consilier clasa I grad profesional debutant : ora 13,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;

Citeşte mai mult...
 
Anunt Nr. 6875/25.06.2018
Marţi, 26 Iunie 2018 16:33
TESTARE SI CONSEMNARE DE PRETURI


   Subsemnata Stan Simona, inspector asistent II – Compartiment Achizitii Publice din cadrul UAT MUNICIPIUL FETESTI, in baza referatului de necesitate nr. 58.695/24.05.2018 am procedat la testarea si consemnarea de preturi de piaţa, in vederea achizitionarii de echipamente de securitate si video, necesare pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul Compartimentului de Evidenta a Populatiei si Stare Civila, UAT Municipiul Fetest
CODURI CPV :
- 32323500-8 : „Sistem video de supraveghere”
- 35121700-5 : „Sisteme de alarma”
- 51314000-6 : „Servicii de instalare de echipament video”

   S-a publicat pe site-ul oficial al Primariei mun. Fetesti anuntul nr. 6.534/19.06.2018 privind achizitionarea produselor aratate, cu termen de depunere a ofertelor data de 25.06.2018, orele 15.00.  Valoare estimata : 3.500 lei. Criteriu de atribuire : pretul cel mai scazut.
   S-a primit  in termen o singura oferta, după cum urmează:

 Nr.

crt.

Denumire servicii

 Cantitate

ELSA SECURITY SRL

Str. Cosminului, nr. 3, Slobozia, jud. Ialomita

 

1.

    Achizitionarea de echipamente de securitate si video

1.

 

3.300

   Preturile de mai sus nu includ TVA.
   Avand in vedere cele aratate mai sus,  achizitionarea de echipamente de securitate si video pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul Compartimentului de Evidenta a Populatiei si Stare Civila, UAT Municipiul Fetesti se va realiza de la SC ELSA SECURITY SRL Slobozia.

Data: 25.06.2018
                                                      
DIRECTOR DIRECTIA TEHNICA,
Ing. GABOR MUGUREL GABRIEL

COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE,
Insp. STAN SIMONA

 
Anunt Nr. 6641 din 20.06.2018
Joi, 21 Iunie 2018 21:38

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 12.07.2018 – 16.07.2018, la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea funcţiei vacante contractuale de executie,de casier-perioada nedeterminata-Autofinantate.


I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI
depunerea dosarelor se va face in perioada 20.06.2018–03.07.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
proba  scrisă se va desfăşura în data de 12.07.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;
interviul se va desfăşura în data de 16.07.2018, ora 10,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3, et.II-IV.

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
 
I .Generale
a) are cetăţenia română,cetatenia a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minima  reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoarepostului pentru care candideaza, atestată pe bază  adeverintei medicaleeliberate de medicul de familie sau de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege.

2.Conditii specifice:
vechimea necesara în vederea exercitării functiei: minim 5 ani;
studii  medii sau generale absolvite cu diploma .

III.ACTELE SOLICITATE CANDIDAŢILOR PENTRU DOSARUL DE   ÎNSCRIERE:
formular de înscriere;
copia actului de identitate;
copie certificat de casatorie
copie certificat de nastere
copia diplomei de studii;
cazier judiciar;
adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste ca nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Intocmit – Ciocoiu Luminita
Cons. Resurse Umane
20.06.2018

 
Nr. 6.534/19.06.2018
Marţi, 19 Iunie 2018 15:53
ANUNT PRIVIND ACHIZITIONAREA DE   ECHIPAMENTE DE SECURITATE SI VIDEO

CODURI CPV :

- 32323500-8 : „Sistem video de supraveghere”
- 35121700-5 : „Sisteme de alarma”
- 51314000-6 : „Servicii de instalare de echipament video”


AUTORITATE CONTRACTANTA: UAT Municipiul Fetesti, avand sediul in localitatea
Fetesti,  judetul Ialomita, str. Calarasi, nr. 595, Bl.CF3, Sc.A, Et.2-4.
OBIECTUL CONTRACTULUI : Achizitionarea de echipamente de securitate si video pentru buna desfasurare a activitatii din cadrul Compartimentului de Evidenta a Populatiei si Stare Civila, UAT Municipiul Fetesti
Valoare estimata totala : 3.500 lei  
CRITERIU DE ATRIBUIRE : pretul cel mai scazut.
TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR : data 25.06.2018, ora 15.00 la sediul Primariei Fetesti,  Compartiment Registratura.
Operatorii economici au obligatia de a oferta produsele conform specificatiilor si in cantitatile solicitate in anexa la prezentul anunt.
Ofertele financiare se depun  la sediul Primariei Fetesti, judetul Ialomita, str. Calarasi, nr.595, sc. A , et.2, Compartiment Registratura pana la termenul limita de depunere, urmand ca operatorul economic declarat cu oferta acceptabila sa inscrie ulterior oferta in catalogul electronic SEAP (SICAP).

Primar,
Sorin GAFITOI

Anexa anunt achizitionare echipamente de securitate (.doc)

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 6 din 11
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Informatii
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive