Home Cariere
25 . 10 . 2020
Cariere
Anunt Nr.13157din 21.11.2018
Duminică, 25 Noiembrie 2018 21:39
Proces verbal de selectie a dosarelor de inscriere la concursul pentru ocuparea functiei publice vacante de conducere de sef serviciu gradul II – Directia Tehnica- Serviciul Tehnic Organizare
 
   Avand in vedere prevederile art.40 alin.(1) lit a) si art.50 alin.(2) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de inscriere:

1 Filip Geta Larisa
Sef serviciu gradul II
Primaria Mun.Fetesti
ADMIS

   Candidatii declarati admisi vor sustine proba scrisa in data de 03.12.2018, ora 11:00, la sediul Primariei municipiului Fetesti din str. Calarasi nr.595 bl. CF3
   Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie in termen de 24 de ore de la afisare, conform art.63 din Hotararea nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Ciocoiu Luminita, consilier R.U.
   Afisat astazi, 21.11.2018 ora 15:30, la sediul Primariei municipiului Fetesti.

Secretar
Ciocoiu Luminita                                                            
 
Anunt Nr.13156/21.11.2018
Duminică, 25 Noiembrie 2018 21:33
   Rezultatul selectiei dosarelor de inscriere la concursul de ocuparea functiei publice vacante de executie de referent clasa III, grad profesional superior– Serviciul Impozite si Taxe Compartiment Executare Silita si Venituri :
   Avand in vedere prevederile art.40 alin.(1) lit a) si art.50 alin.(2) din Hotararea Guvernului nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare, comisia de concurs comunica urmatoarele rezultate ale selectiei dosarelor de inscriere:

1. Grigore Ionela Georgiana ADMIS

2. Postole Jenica RESPINS
Art 49, pct.1 lit f din H.G.611/2008
Din documentele depuse nu rezulta vechimea de 7 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice

3. Pana Cristina ADMIS

4. Sandu Ana-Maria RESPINS
Art 49, pct.1 lit f din H.G.611/2008
Din documentele depuse nu rezulta vechimea de 7 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice

5. Tudor Suzana RESPINS
Art 49, pct.1 lit f din H.G.611/2008
Din documentele depuse nu rezulta vechimea de 7 ani in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice

6. Barbu Neluta ADMIS

7. Popa Maria ADMIS

8. Goran Rodica Madalina ADMIS

   Candidatii declarati admisi vor sustine proba scrisa in data de 26.11.2018, ora 11:00, la sediul Primariei municipiului Fetesti din str. Calarasi nr.595 bl. CF3
   Candidatii nemultumiti de rezultatele obtinute, pot formula contestatie in termen de 24 de ore de la afisare, conform art.63 din Hotararea nr. 611/2008 privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici cu modificarile si completarile ulterioare, care se depune la secretariatul comisiei de solutionare a contestatiilor, d-na Ciocoiu Luminita, consilier R.U
   Afisat astazi, 21.11.2018 ora 15.30. la sediul Primariei municipiului Fetesti.

Secretarul comisiei
Ciocoiu Luminita                               
 
Formular inscriere
Vineri, 23 Noiembrie 2018 21:28
Formular inscriere valabil concursuri 26.11.2018 respectiv 03.12.2018 (.doc)
 
Anunt Nr.12144/ 31.10.2018
Miercuri, 31 Octombrie 2018 22:15
   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 03.12.2018 (proba scrisa), respectiv, 05.12.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea  functiei publice vacante de  conducere de sef serviciu gradul II in cadrul Directiei Tehnice, Serviciul Tehnic-Organizare .

I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI :
depunerea dosarelor :31.10.2018 – 19.11.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
proba  scrisă se va desfăşura în data de 03.12.2018  ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV:
interviul se va desfăşura în data de  05.12.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

B. Specifice:
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 5 ani;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor ingineresti;
- absolvent de masterat sau studii postuniversitare in domeniul administratiei publice, management, ori in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice.

III. ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazier judiciar;
-copia adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Intocmit
Ciocoiu Luminita
consilier Resurse Umane
31.10.2018

Atributii (.doc)
Bibliografie (.doc)

 
Anunt Nr.11936/ 26.10.2018
Vineri, 26 Octombrie 2018 21:57

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 26.11.2018 (proba scrisa), respectiv, 28.11.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea urmatoarelor  functii publice vacante  in cadrul Directiei Economice, Serviciul Impozite si Taxe, Compartiment Executare Silita si Venituri:
 a) inspector clasa I, grad profesional superior;
 b) referent clasa III, grad profesional superior.
I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI :
-depunerea dosarelor : 26.10.2018- 14.11.2018 la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane;
-proba  scrisă se va desfăşura în data de 26.11.208  ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV:
-interviul se va desfăşura în data de  28.11.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;

II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege

B. Specifice:
 a) inspector clasa I, grad profesional superior;
-    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
-   studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor economice, juridice
b) referent clasa III, grad profesional superior:
-    vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
-   studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.

III. ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazier judiciar;
-copia adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Bibliografie (.doc)

Atributii (.doc)

 
Anunt Nr.10719 din 28.09.2018
Sâmbătă, 29 Septembrie 2018 19:49

   Primaria Municipiului Feteşti organizează în data de 01.11.2018 (proba scrisa), respectiv, 05.11.2018 (interviul), la sediul din strada Călăraşi, nr. 595, Bl. CF3, sc. A, et.II-III, concurs pentru ocuparea urmatoarelor functii publice vacante de executie:
1. consilier clasa I grad profesional debutant in cadrul Directiei Strategie Investitii, Pregatire si Implementare Proiecte, Compartiment Urmarire si Receptie Contracte Lucrari;
2. referent clasa III grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Comercial, Inchirieri Transport Local .
I.CONDIŢII  DE  DESFĂŞURARE  A  CONCURSULUI
depunerea dosarelor : 01.10.2018- 22.10.2018, la secretariatul comisiei de concurs – Compartiment Resurse Umane, telefon 0243364410 int.109,
proba  scrisă se va desfăşura în data de 01.11.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3,  et.II-IV;
interviul se va desfăşura în data de 05.11.2018 ora 11,00 la sediul Primariei Municipiului Feteşti, str. Călăraşi, nr. 595, bl.CF3, et.II-IV.
II.CONDIŢII DE PARTICIPARE     
A .Generale
a) are cetăţenia română şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniţi;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare funcţiei publice pentru care candidează, atestată pe bază de examen medical de specialitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru funcţia publică;
g) îndeplineşte condiţiile specifice pentru ocuparea funcţiei publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă  cu exercitarea funcţiei publice, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
i) nu a fost destituită dintr-o funcţie publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 7 ani;
j) nu a desfăşurat activitate de poliţie politică, astfel cum este definită prin lege
B. Specifice:
1. consilier clasa I grad profesional debutant in cadrul Directiei Strategie Investitii, Pregatire si Implementare Proiecte, Compartiment Urmarire si Receptie Contracte Lucrari;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : 0 ani;
- studii universitare de licenta absolvite cu diploma, respectiv studii superioare de lunga durata  absolvite cu diploma de licenta sau echivalente in domeniul stiintelor ingineresti, juridice.economice.
2. referent clasa III grad profesional superior in cadrul Directiei Tehnice, Compartiment Comercial, Inchirieri Transport Local .
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice prevazute in fisa postului pentru care candideaza : minim 7 ani;
- studii medii absolvite cu diploma de bacalaureat.
III.  ACTELE SOLICITATE CANDIDATILOR PENTRU DOSARUL DE INSCRIERE
-formular de înscriere prevăzut în anexa nr.3;
-curriculum vitae, model comun european;
-copia actului de identitate;
-copii ale diplomelor de studii, certificatelor si documente care atesta efectuarea unor specializari/perfectionari;
-copia carnetului de munca si dupa caz, adeverinte eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitatea studiilor necesare ocuparii functiei publice;
-cazier judiciar;
-copie adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului, de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
-declaraţie pe propria raspundere sau adeverinţă care să ateste calitatea sau lipsa calitatii de lucrator al Securitatii sau colaborator al acesteia.  

PRIMARUL MUNICIPIULUI FETESTI
Gafitoi Sorin

Intocmit – Ciocoiu Luminita
Consilier  Resurse Umane
28.09.2018

Atributii consilier debutant (.doc)
Atributii referent superior (.doc)
Bibliografie comercial (.doc)
Bibliografie consilier debutant (.doc)

 
« ÎnceputAnterior12345678910UrmătorSfârşit »

Pagina 4 din 11
Romanian Bulgarian English French German Italian Portuguese Spanish
Directii, Servicii si Compartimente
Informare Publica
Informatii
Economie
Proiecte
Centru Media
by Xtin Computers

Acest website foloseste cookies pentru a imbunatati navigatia si alte functii. Utilizand acest website, acceptati ca putem plasa aceste tipuri de informatii in dispozitivul dumneavoastra. Pentru a afla mai multe despre cookies si cum le puteti sterge, consultati politica de cookies.

Accept cookies.
EU Cookie Directive