Marţi, 09 Noiembrie 2010 21:24 |
Art. 1 Compartimentul Cadastru, este un compartiment de specialitate din cadrul structurii organizatorice a Primăriei municipiului Feteşti - Direcţia Urbanism, coordonat de arhitectul şef, cu următoarele atribuţiuni specifice • efectuează măsurători topografice pentru punerea în posesie a terenurilor; • întocmeşte procesele verbale de punere în posesie, conform prevederilor Legilor 18/ 1991, 1/2000, 247/ 2005 şi 15/ 2003; • întocmeşte procesele verbale de delimitare pentru predarea suprafeţelor reconstruite potrivit prevederilor legii 169/ 1997, 1/2000 şi 247/ 2005; • înaintează documentaţia spre verificare Oficiului Judeţean de Cadastru şi Publicitate Imobiliară Ialomiţa pentru întocmirea titlurilor de proprietate; • constituie şi actualizează evidenţa proprietarilor imobiliari; • efectuează măsurători topografice pentru persoanele fizice şi juridice în vederea delimitării parcelelor; • răspunde de rezolvarea, în condiţiile legii, a contestaţiilor pe probleme de cadastru şi fond funciar; • întocmeşte documentaţia necesară în vederea schimburilor de terenuri dintre primărie şi persoanele fizice; • prelucrează datele topografice din teren pentru întocmirea sau modificarea planurilor de situaţie; • se ocupă de actualizarea anuală a evidenţei fondului funciar din domeniul privat al municipiului Feteşti, precum şi al fondului funciar al localităţii; • răspunde de corectitudinea şi exactitatea datelor, informaţiilor şi măsurilor stipulate în documentele întocmite; • asigură întreţinerea planurilor cadastrale; • răspunde de păstrarea secretului de serviciu precum şi de secretul datelor şi al informaţiilor cu caracter confidenţial deţinute sau la care au acces ca urmare a exercitării atribuţiilor de serviciu; • îndeplineşte orice alte sarcini şi atribuţii trasate prin acte administrative de către persoane ierarhic superioare; • participă la lucrările comisiei de atribuire a terenurilor potrivit prevederilor legii 15/ 2003.
|